Ontevreden/ Klacht

Mocht u niet tevreden zijn over de behandeling, dan bent u altijd welkom om dit bespreekbaar te maken. Ik vind het belangrijk dat u, bij eventuele onvrede, de ruimte voelt om dit met mij te kunnen bespreken. Samen kunnen we kijken hoe dit op te lossen. Tijdens de evaluatiemomenten en ook gedurende de behandeling zal ik ruimte geven om te kunnen bespreken waar u wel of niet tevreden over bent. Daarnaast kunt u zelf tijdens een behandelafspraak, telefonisch of per beveiligde mail het contact zoeken om dit bespreekbaar te maken.

Klachtenportaal Zorg

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Een uitleg van de klachtenregeling van Klachtenportaalzorg is hier te vinden.